VÅR!!!!

Idag var jag ute och sprang en sväng, JOBBIGT!!! Sen låg jag och sov en stund innan jag VAKNADE.
Har varit uppe på bordet på balkongen och smällde lite med en servetthållare, SKOJ!!! Matte och husse klagade såklart, TRÅKMÅNSAR!!!
Om en vecka ska matte och husse lämna mig för att åka iväg och roa sig i LONDON, så sjukt taskigt!!!
Jag har åtminstone lyckats övertala dem att de ska lämna mig hos mormor och morfar på LANDET så att jag kanske kan få lite mat, tur.
Här kommer jag hänga då!
Ska försöka vara snäll men det är inte helt lätt alla gånger!
Nu är jag trött, ska sova lite till.
Vårkramar från Polly
Postat av: "Morfar"

Hej Polly!

Såg minsann bild hos matte idag hur det såg ut på bordet när du stökat med servetterna. Inte så bra.

Annars så ser vi fram till att du kommer ut på LANDET och kan vistas där i friska luften.

Vi har ju fått möblera om i uterummet pga en marodör som börjat gnaga på fönstren, känner du till detta?

"mormor"var så arg så hon sa något om kaninragu, vad det nu är. Sådana konstiga ord brukar hon inte använda.



2012-03-03 @ 22:09:32

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback