Höjdhopp

Hallå mina vänner! Idag har jag tvingats till att hoppa HÖJDHOPP! Är ganska duktig om jag får säga det själv. Och det får jag ju. Så det säger jag: JAG ÄR GANSKA MYCKET DUKTIG!!! Se själva:
Se så lille ninen sträcker ut sina smäckra ben! Hinderförvaringen köpte MORFAR till mig på loppis utan att veta att det var hinderförvaring till mig, den lusen trodde det var ett PARAPLYSTÄLL. Så fånigt.
Se så smidigt hon landar med lilla rumpan.
Se hur jag drar omkull (nästan i alla fall) matte och hur morfar BEUNDRAR mig efter ett perfekt hopp.
Åh, vad jag är duktig!!!
Det är så fantastiskt att mattes stortå krullar ihop sig. Helt förståeligt!!!
Sen lade jag mig platt i gräset PGA slut.
Bonusbild: Demonstrerar på hur man KAN göra OM man är dålig. Vilket givetvis inte jag är. Men det vet ni ju redan.
Hopp-kramar,
Polly

Postat av: "Morfar"

Jättefint som du kan hoppa i år.

Bonusbilden är jag lite tveksam till, men såklart sånt händer även den bäste.

Mattes stortå ser kul ut.

Du ser ut att trivas här på "landet" hos oss.

2012-05-30 @ 21:27:31
Postat av: "Morfar"

Du får göra lite reklam för din blogg så fler tittar på hur duktig du är och kan kommentera det.

2012-05-31 @ 21:42:16

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback