Mina kartonger!!

Hejsan kompisar! Här ser ni en bild på den lille ninen som ligger och vaktar kartonger. "Åh så duktig nin" tänker ni väl nu? Det gör jag med! Igår kväll var matte och husse helt tokiga, de plockade fram kartong efter kartong och efterhand stod det två kartonghögar, en med tomma kartonger och en med fulla. Jag fick bara gnaga på den ena kartonghögen och det var så svårt att skilja dem åt :( Fick massa skäll när jag råkade sätta tänderna i fel kartong :( Som sagt inte så lätt när man är ivrig och har vassa tänder :@ Till slut var det bara tomma kartonger kvar och jag fick sätt tänderna i ALLIHOP och jag var så GLAD tills jag råkade knuffa på högen så jag fick en kartong i skallen :@ Nu är alla kartongerna utburna av matte och husse mig och det är ordning på torpet igen!

Kartong-kramar,
Polly
Postat av: "Morfar"

Jag skrev till dig för några dagar sen, men det blev inget.

Så duktigt du ligger och vaktar.

Men du får vara försiktig med att få kartonger i huvudet, det kan sluta illa, nå som tur var så var det en tom kartong.

Nu väntar vi här på "landet" att få se fler bilder på hur du har det med detta stora projekt.

Hälsningar till alla i "stan"

2012-05-20 @ 20:20:20
Postat av: "Morfar"

Hur går det med kartongerna? Är dom borta.

Jag har inte hört något från dig, fastän jag har ju sett dig idag?

2012-05-28 @ 21:20:42

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback