Renoverar för fullt

Hallå! Har inte så mycket tid för er nu då jag är mycket upptagen med att renovera mitt kök som ni ser. Och tjockisarna (husse och matte) hjälper såklart inte till minsta lilla. Grrrrrrr. De bara roar sig och sitter och sover medan lilla ninisen kämpar med att bära ut grejer, hålla upp dörrar och ensam köra till tippen. Är det inte hjärtskärande så vet jag inte vad som skulle vara det.
Driftiga kramar,
Polly
Postat av: "Morfar"

Det är väl tvärtom matte och husse som får arbeta för fullt och du som ligger och sover.

Annars är det nyttigt med att hjälpa till, du bantar ju.

Du får komma hit i morgon och vila upp dig, om det blir för stökigt hemma.

2012-05-16 @ 03:42:06

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback