Tjabba tjockisar

Ninen går på DIET!
Helt ofrivilligt såklart, jag behöver givetvis inte gå ner i vikt eftersom jag är perfekt, men det ser såklart inte matte och husse. Fast jag får väl erkänna att maskrosblad är bland det bästa som FINNS och att jag äter en hel del sådana nuförtiden, mormor gav mig två stora knippen idag MMMM SÅ GOTT!!!
Denna hälsosamma kost i kombination med att det är vår gör mig lite sprallig så jag har tagit några rejäla språng idag.
Sen har husse beskyllt mig för att ha ätit banan, bara för att han råkade finna mig uppe på köksbordet vid en banan som var lite gnagd på. Jag tror att det är han själv som är skyldig och försöker lämpa över skuldbördan på STACKARS LILLA MIG.
Nu ska jag chilla en stund innan jag tar itu med mina PINNAR som jag gillar att greja med på nätterna nu när jag ÄNTLIGEN får vara ute nattetid utan att bli anklagad för diverse hemskheter.
Beach 2012-kramar,
Polly
Postat av: "Morfar"

Hej Polly!

Mskrosblad är nyttigt, det är ingen diet.

Husse kan nog vara lite lurig har jag också märkt, men att han skulle smygäta bananer och sen skylla på Polly tvivlar jag på.

Han har väl hört om skuldbördan på "morfars" kontor och då tänkt det kan kanske användas och skylla på Polly, men det kan naturligtvis inte vara möjligt?Eller?

Jag är nog lite tveksam till om inte det ändå är Polly som har varit framme, så det där med "stackars lilla mig" går jag inte på.

Nu skall det tydligen snart börjas att rivas i köket, så då får du komma ut på landet om det blir för stökigt.

2012-05-12 @ 02:45:22

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback