Ibland är jag så söt!

På sistone har jag känt mig ännu sötare än vanligt, troligtvis helt välförtjänt! Husse säger att det är för att bantningen börjar ge resultat men det tror inte jag på. Hmpf, ju mer jag äter desto mer nin blir det ju att älska, eller hur? 
 
Jag tror att det helt enkelt är så att jag ständigt blir sötare och att nu så går det helt enkelt i lite raskare takt.
Det måste ju vara den troligaste förklaringen? Min egen evolutionsteori som givetvis är helt korrekt pga jag är VÄRLDSSMARTAST!
 
 
Det händer ju lätt att man blir lite slumrig när man har tänkt så hårt.
 
 
Nu blir ögonlocken så tunga att jag måste sluta skriva och ta en liten lur.
 
 
Genialiska kramar,
 
Polly
Postat av: "Morfar"

Det är bantningen som ger resultat

2012-11-03 @ 18:00:54

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback