Utvilad

 
Hej kompisar!
 
Nu är jag hemma efter 4 nätter all inklusive på landet! Det var bra mycket trevligare än här hemma pga lyxig frukostbuffé med ostmacka och morot m.m. Mmmmhmhmhm!!! När jag kom hem blev det andra bullar, det vill säga inga bullar alls. Idag har matte och husse städat en massa i min lägenhet så den är ren och välstädad. Själv har jag mest tagit det lugnt och tittat på, välförtjänt så klart. Vad annars? Bilden togs i morse när jag låg och myste. 
 
Mys-kramar,
Polly
Postat av: Lisa

Din söta lilla lyxlirare!

2012-10-09 @ 11:09:31
Postat av: "Morfar"

Jo det är sant att Polly har det lyxigt
Men lite självgod kan du bli

2012-10-09 @ 20:00:23
Postat av: "Morfar"

Jo det är sant att Polly har det lyxigt
Men lite självgod kan du bli

2012-10-09 @ 20:00:24
Postat av: "Morfar"

Har du inte snart vilat färdigt?

2012-10-14 @ 19:57:01

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback