Världens hemskaste ord

Vet ni vad det är? Bantning.
Det är vad jag är utsatt för just nu och det är så HEMSKT! Skulle jag behöva banta?
Lilla jag?!
 
Ett hekto ska jag tydligen gå ner, enligt matte och husse. Vet ej vad det innebär men det låter som att jag kommer bli MAGRAST i världen.
Eftersom jag inte får något gottesnask att äta så får jag försöka hitta något själv. Till exempel en matta. Sen får JAG skäll för att jag "förstör" saker när det i själva verket är matte och husse som borde få sig en avhyvling pga ger mig inte gottig mat. Istället tvingas jag äta så torftiga saker som hö, usch så trist!
Det är knappt så att jag ens orkar blogga för jag är så uthungrad!!!
Så nu vet ni hur hemskt man kan ha det, tänkte bara uppdatera er.
 
Svältkramar från stackars lilla Polly
Postat av: "Morfar"

Du behöver inte vara så orolig för att banta. Det gör "morfar" lite då och då, fast det syns inte.
Man kan inte äta gottig mat hur mycket som helst, särskilt inte nu när det börjar bli höst och du inte kan vara ute så mycket och motionera.
Hö är mycket nyttigt och måste ätas regelbundet om man är kanin.
Jag tror nog du kan blogga ändå.
Och tyvärr är du en marodör till att äta på mattor och vissa sladdar.
Nu tar du krafttag i sådana olater och så minskar du på allt onödigt ätande.
Jag skall påminna matte och husse om att de inte låter sig lockas av att du står på bakbenen för att få något.
Men de verkar ha fattat galoppen med din viktminskning (bantning)
Så ses vi om några dagar.

2012-10-21 @ 20:22:13
Postat av: "Morfar"

Hej Polly!
Hur går det med bantningen?
Jag tycker det verkar gå bra, inte så hemskt som du trodde.

Nu ser jag fram emot att du kommer och hälsar på under höstlovet, matte skall hjälpa till på kontoret och det kanske du också kan göra. Åtminstone så kan du komma och ligga i brevkorgen eller fönstret.

Har du inte några nya bilder, men du hittar väl inte på några hyss eller gnager på sladdar längre?

2012-10-28 @ 18:54:02

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback