Halllihallåja

Hej alla mina små kycklingar!
Idag har jag haft så TRÅKIGT!!! Husse åkte till landet utan att ta med mig och skyllde på att han skulle lämna in bilen uhu så taskigt.
Sen har matte sagt till mig så fort jag försökt roa mig lite, som om jag skulle hitta på något dumt? Skulle jag? Lilla jag?
Har ju inte haft några färska pinnar på länge, inte konstigt att det kliar i mina fina tänder?!?! Fast nu fick jag nya pinnar ikväll, GLAD!
 
Men man blir ledsen av att alla bilar bara går sönder hela tiden, snart så skaffar väl matte och husse en vagn och förväntar sig att jag ska agera dragdjur, HEMSKT! Eller så tar de mina matpengar för att köpa ny bil kanske. Det vore extra hemskt för just nu är jag så HUNGRIG hela tiden för jag tappar massor av min fina päls pga OROLIG för FRAMTIDEN!!! De kanske säljer MIG för då får de råd med VÄRLDENS LYXIGASTE BIL men jag hoppas att de inte gör det.
Tar på mig sorgedoket i förebyggande syfte.
 
Oroliga kramar,
Polly
Postat av: "Morfar"

Hej Polly!
Inte skall du vara så orolig för att matte och husse skulle sälja dig för att köpa en ny lyxbil.
I så fall får du flytta ut på landet. Nä det är ingen fara för att du skulle säljas för att köpa bil, för husse fick hem den bil som var på verkstad.
Däremot så är det "morfars" bil som verkar ha pajat i växellådan.
Får nog fixa en ny på något vis.
Att du är hungrig hela tiden är säkert för att du tappar päls hela tiden.
Det är inte helt fel att säga som "morfar" säger att du skulle behöva klippas för att få slut på alt pälslossnande.
Nåja det låter inte så roligt, men fungerar.
Du får komma ut på landet och ta igen dej lite och inte vara så bekymrad.

2012-09-04 @ 22:53:20

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback