Hehehehehe

Tjenamors på er allahopa! Polly även känd som Dreamgirl här!
Som ni ju vet så är jag världens roligaste, och just nu är jag extra underhållande. Till exempel så har jag kommit på att man kan hoppa upp på fönsterbrädan i vardagsrummet nu när det inte är fullt så mycket grejer där som det brukar. Alltid gott med lite grönt, hehe.
 
Jag har dessutom vänt på dygnet så jag är vaken om nätterna!!! Så roligt för då är det ingen som skäller på mig helt i onödan. Matte och Husse påstår att jag är jobbig så idag tog de ut mig i koppel för att jag skulle springa av mig, och först verkade det ha fungerat, men när jag vilat en stund så var jag så pigg så pigg!
Så nu springer jg runt och spexar och är söt och skojig medans Matte och Husse låtsas vara arga på mig.
Nu kliar det lite i tänderna, så om ni ursäktar mig så ska jag gå och hitta något att bita i.
Hihi.
 
Buskramar,
 
Polly även känd som Dreamgirl
Postat av: "Morfar"

Hallå Polly!
Du har ju varit här på landet några gånger, men jag har ju knapps hunnit att klappa dig, och höra hur det går i stan.
Om det är så särskilt underhållande att hoppa upp i fönsterkarmen vet jag inte, särskilt när du då tvunget skall gnaska i dig blommorna. Fy det får man inte. Ser jag sådant så får du på nosen.
Sen tycker jag att det verkar som du skulle vara i ditt lilla hem om nätterna och inte springa ute hur som helst. Det är bara huliganer och olika skumma typer som ränner runt på nätterna.
Kaniner håller sig i sin bur. Basta!
Det passar bra att bita och gnaska på olika pinnar som du får, men inget annat.
Ha det bra Polly och sköt dig nu framöver.

2012-09-16 @ 12:13:41

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback