Vår-hoppet!

 
Se vilken fart jag sätter!!
 
 
Och sträcker ut de små benen... TJOHO!!!!
 
 
Och hon gliiiiiiiider över hindret!
 
 
Och igen! Med lättja svingar den lille ninen POLLY sin smidiga smala kropp över de vidunderligt höga hindren och slår VÄRLDENS VÄRLDSREKORD I VÄRLDSVÄRLDEN!!!! Inte så konstigt kanske eftersom hon är så allmänt bra i ren allmänhet. Detta var SÄSONGSPREMIÄR. Vem vet vad Polly kan åstadkomma när hon blivit varm i pälsen?

Hoppiga vårkramar,
Polly
Postat av: "Morfar"

Äntligen har Polly kommit ut ur vinteridet,
Det där med Jaguar får jag inte riktigt ihop, men du blir säkert kanon till att hoppas längre fram på säsongen.
Snart kan du beta ute i din bur.
Det var fina fynd din matte gjorde. Du har ju verkligen en tjusig matte och husse att visa upp i ditt sällskap.

Vår kramar från oss på "landet"

2013-04-05 @ 02:23:35
Postat av: "Morfar"

Hörde du blev så trött av allt vårhoppande i går.
Ja så är att komma ut på landet, lantluften tröttar.
Därför så tar "morfar" sig igen ibland på soffan när det är soligt, fast först sent på em när arbetet är slut.
Hörde vi skulle komma in till dig i morgon så då har du väl piggnat till.
Ha det bra så länge så ses vi då.

2013-04-06 @ 02:09:24

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback