Regn

Hej alla snälla!
 
Idag var jag på landet och jobbade medans husse bara slöade som vanligt. Han plockade inte ens in mig när det började regna!!!!
 
Att jag satt under tak och sådär hör inte hit, det är principen som räknas...
 
Blev JÄTTEBLÖT!!!! (läs: ytligt fuktig i pälsen, red. anm.)
 
Nu ligger jag nerbäddad med matte, så skönt! Imorgon ska jag vara himma, vi får se om jag hittar på något spexigt då. Antagligen gör jag det pga spexigast i världen!!!
 
Får återkomma med ett mer bildspäckat inlägg eftersom jag vet hur mycket ni älskar at se bilder på MIG!
 
Textkramar,
 
Polly
Postat av: "Morfar"

Inväntar Bilder så jag får se hur besvärligt du har det

2013-08-15 @ 19:40:52

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback