Vad finns det där ute?

 
Åh vilken söt liten oskýldig flicka som sitter på stolen och tittar in i kameran...
 
 
HALLÅ?!?!? Kan man ta sig ut här????????
 
 
Nähä. Det gick visst inte. Ville ju komma åt balkonglådan med god PERS-ilja! Mmmmmmmm det är så gott!!!! Men matte vägde mig idag och jag vägde 2 kilo så jag måste BANTA igen. Usch och tvi vad tråkigt..... 
 
Smala linjen-kramar,
Polly
 
 
 
 
 
Postat av: "Morfar"

Så trevligt att se lite bilder från ditt hem i stan.
Jaså det är tid för bantning nu igen, när du precis har fått en sån fin form. Efter vad jag hört (såg tyvärr inte senaste hoppningen) så verkar du ha en fin form och spänst för att hoppa.
Förstår inte matte det att det kommer att bli mycket sämre om du skall bantas ner till nåt smalt kaninschabrak. Nä det blir inte bra.
Du få komma ut på landet och beta så mycket du kan innan vintern, sen kan du banta när det är vinter.
Ha det bra så ses vi snart.

2013-08-20 @ 02:18:10

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback