Åter till verkligheten

Hej kamrater!
 
Nu är jag åter hemma och ska försöka återgå till vardagslunken efter en vild helg på mitt lantställe.
Matte och Husse var i Tjockholm (tror jag det heter) och roade sig så då passade jag på att åka till landet och vila upp mig och äta gott.
 
Har fått obegränsat med Rollis, och det är ju givetvis så det ska vara. Förstår inte varför det inte alltid är så, inte konstigt att man är hungrig liksom!
 
Både Matte och Husse kraxar och hostar så jag tror ju knappast att de har varit på någon hälsoresa, fy!
Inte hade de med sig några presenter till mig heller... Jaja, jag får väl vara glad om jag får några klappar till jul BUHUUUHUHU SYND OM MEG!!!
 
Nu ska jag kolla så att allt är i sin ordning här hemma.
 
Rolliskramar,
 
Polly
Postat av: "Morfar"

Hur går det med vardagslunken?
Var ju inom hos dig i går, men du var ju ganska trött.
Det är antagligen för att du får så lite mat och Rollis hemma.
Tur du kan komma ut på landet ibland och äta upp dig.
Snart är det jul och då blir det garanterat lite extra, kanske en julklapp med lite gott i.

Många klapphälsningar från "landet"

2013-12-21 @ 18:31:20

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback