Lite bilder på...

...mig såklart!
 
Matte satte en toarulle runt mina öron den tokan! Jätteknäppt tyckte jag. Men jag blev ju för all del väldigt söt.
Blir ju kliigt av att ha sånt där trams på sig!
 
Annars blir det ju mest att man ligger och tar det lugnt. Helst vid elementet där man kan värma sig ordentligt, MMMMMMM!!!
 
Väck mig när det blivit lite varmare är ni snälla!
 
Bildkramar från Polly
Postat av: Lisa

Dröm söta drömmar; Matte o Husse väcker dig nog med nåt gott sen; färska maskrosblad, nån liten gren från äppelträd eller så..

2013-02-16 @ 13:41:34
Postat av: "Morfar"

Sådana tokerier som matte gör med dig.
Till våren så får du färska maskrosblad igen.
Ha det skönt vid elementet.

2013-02-16 @ 17:23:09

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback