Mums-mys

 
Inte varit den bästa veckan för lilla jag ska jag säga!!!! Mycket hårda ord och sparkar och slag mot mig, kan ni tänka er??? Jag som bara ligger och VILAR mig efter att ätit en MOROT. Mmmmmmhm mums!!! Att jag gillar att tugga på tyg är väl inte mitt fel.... Kunde ju faktiskt fått nån gammal trasa att äta på istället... Var ju tvungen att PROTESTERA mot POLLYPLÅGERIET. Får vara instängd i min bur under nätterna, vilket bakslag. ARG!!!
 
Arga kramar, 
Polly
Postat av: "Morfar"

Oj Oj!
Det skulle jag visst igår när vi träffades.
Klart att du skulle haft en klädtrasa att bita i.
Matte har ju hur mycket tygtrasor som helst.
Har redan talat med matte om det, och det upprepas inte om du lovar sluta gnaga på dukar mm.
Annars ser du till att ha det mycket bra när du ligger vid elementet.
Varmt och skönt.

2013-02-04 @ 20:00:10

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback