Vårdrömmar

Ibland blir man så förvirrad. Som nu då till exempel, när det först är jättekallt och massa snö och sen töar det undan så att man tror att det är på väg att bli vår. Här ser ni mig när jag sitter i fönstret och längtar efter våren som jag trodde skulle komma. 
"Hallå våren? VAR ÄR DU?!?!?!"
Som ni kan se så har jag till och med börjat tappa päls för att inte vara alltför påklädd när värmen kommer
Längtar efter att få springa runt ute i gräset igen, det är så SKÖNT!
Saknar värme och sol och att få vara ute och beta, MUMS!!!
 
Tills det blir varmare så tar jag och lägger mig vid elementet och tar det lugnt så länge.
 
Vårlängtande kramar från Polly
Postat av: Lisa

JA, du är ju en sån klok kanin; visst är det våren som är BÄST!!!

2013-02-10 @ 13:14:45
Postat av: "Morfar"

Du har så rätt Polly.Ute "på landet" vill vi också ha vår snart.
Då hoppas vi att du kommer hit och tränar hoppning.

2013-02-10 @ 19:18:45

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback