Bildsession

 
Hej hej! Här kommer en bild-session när jag putsar mina vackra öron för att sedan lägga mig ner och vila, välförtjänt givetvis! 
 
Puts-kramar,
Polly
 
Postat av: Lisa

Du är ju som alltid, söt på alla bilderna, men den 5:e nerifrån är ju absolut den mest uttrycksfulla...

2013-07-11 @ 10:31:04
Postat av: "Morfar"

Ja du ser ju så bra ut på bilderna.
Bli inte för mallig bara.
Kul att du har fler som beundrar dig.
Att det är tröttsamt att hålla sig vacker det vet ju alla, så att man vilar sig är helt rätt.
Hoppas att du får ha din plats i fred för alla fynd som matte och husse gör.

2013-07-14 @ 18:37:10
Postat av: "Morfar"

Hur har du det?
Hört att du är på landet nu närdom är på semester långt hemmifrån.
Men matte och husse får väl ständigt arbeta och hålla igång sybordet och kontoret.
Det glunkas om en fin ny skjorta som matte har sytt.
Jag får väl se den när jag är hemma igen.
Ha det bra Polly och hälsa till alla som du känner och ser.

2013-07-24 @ 22:59:04

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback