Midsommar på landet

 
 
Igår var det midsommarafton och då var det hålligång vill jag lova!
 
Jag ville dansa runt midsommarstången och tog med mig matte och fotograf för att leta efter stången.
 
Är det här rätt stång? frågade jag matte men hon sa att nej, det är helt fel sorts stång, den är ju brun och ful!
Ja det är den, sa jag och letade vidare.
Här är det blommor, borde det inte finnas en stång då? frågade jag sen.
Jag ser minsann ingen stång! sa matte.
 
Då bestämde jag att det nog gick bra att dansa utan stång.
Och hej vad jag dansade!
SMÅ GRODORNA SM GRODORNA ÄR LUSTIGA ATT SEEEEE!!! 
 
Jag dansade så mycket att jag blev tvungen att vila sen, vilobild följer:
 
Det var lite om hur jag firade, det kommer säkert mer senare.
 
Midsommriga grodkramar,
 
Polly
Postat av: Lisa

Sötnos; härligt att dansa i maten?

2013-06-25 @ 12:42:43
Postat av: "Morfar"

Trevlig att se dig i midsommar.
Så duktig att du kan små grodorna, men man blir ju så trött av allt dansande.
Synd att du inte hittade en majstång, men på landet är det inte alltid någon som har en sådan i närheten.Tur att det fanns fina blommor att gömma sig i.
Tyvärr var du ju inte så uppmärksam på när det spelades kubb, men det var ju inte så bra för matte och husse. (denna gången)

2013-06-25 @ 19:35:55

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback