Full fart på ninen!

Hej i vårruset!
Det har varit så skönt några dagar den här veckan, jag har solbadat så mycket jag kunnat, men nu har det blivit så kallt så kallt, usch och fy!
Jag håller mig varm framför elementet, som sig bör.
 
Vacksinationeringen gick jättebra pga jag är så cool och VÄRLDSVAN och bara tog det hela med ro, blev inte ens rädd för de stora hundarna som var hos vettrinutten samtidigt.
 
I andra nyheter så kan jag berätta att det står två väldigt intressanta påsar ute på balkongen. Jag har undersökt dem lite och funnit att de innehåller poTATIS som ju är så GOOOOOOOTT!!! så det kanske kan ligga till så att jag fått tag i något enstaka exemplar som jag mumsat i mig, hehe.
 
Ikväll är det MELLO!!! då håller jag såklart på SEAN BANAN pga ÄLSKAR BANAN!!! ska ringa tusen gånger om jag kan smyga till mig telefonen utan att matte och husse märker något. Håll tummarna för mig! Imorgon kommer jag antagligen se ut såhär pga allt partajande ikväll:
 
 
Ha en trevlig kväll!
 
Festkramar från Polly
Postat av: "Morfar"

Hur går det med vårruset?
Tyvärr blev det vinter igen och mello festivalen är över.
Nu får du sikta fram emot påsk, och vara riktigt utvilad så träffas vi säkert och äter påskgodis.

2013-03-26 @ 02:00:12

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback