Pös-munk

 
Hejsan vänner! Här ligger jag och tar det lugnt. Bäst så, för snart händer det grejer!!!!! Ska till vetrinutten på måndag och vaksas! :'( Så HEMSKT!!!! Men jag vill ju inte bli SJUk så då får jag stå ut...... Har dessutom satts på speed-bantning pga ska inte vara tjock när vetrinutten ska titta på mig!!! STACKARS LILLA POLLY!!!!!

Bantningskramar,
Polly
Postat av: "Morfar"

Det är inget farligt att komma till vetrinutten.
du kommet inte att märka av det lilla sticket för vacksineringen.
"morfar" får gå till doktorn en hel del för provtagningar men dom sticker så fint så det nästan inte märks
Du skall tydligen snabbbantas också, blir säkert jättefint.
"Mormor hälsar till din matte och tycker att det är jättefina saker som
hon har fått sytt.

2013-03-02 @ 18:49:15
Postat av: "Morfar"

Hur gick det hos veterinären?
Så snäll du är som har med salta fiskar till "mormor".
Hon är ju lite försiktig med datorer så det var bäst om jag skrev.
Ha det bra Polly så ses vi snart igen.

2013-03-08 @ 04:44:38

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback