CHOKO-GIRL

 
I morse smög jag ut på balkongen! (OBS arrangerad bild!!!)
 
 
Ingen hörde mig överhuvudtaget! HEHEHE
 
 
Sen kom jag tillbaka med BYTE!!
 
 
Fortfarande helt osynlig!
 
 
Tipptapptipptapp!!!! 
 
 
Ingen såg mig va?
 
 
Det var ingen som såg mig förrän matte kom och såg min choklad som låg på golvet :( :((( "Har du gett Polly chokela?" frågade matte husse. "Ehhhh nej" sa husse och så kom de på sitt "misstag"....... En skål med chokladbitar från gårdagens festligheter stod kvarglömd på balkongbordet och det var det som var mitt BYTE!! Hade provsmakat på FLERA STYCKEN!! De med schweizernöt var MUMS GODA! Så nu vet ni vilken chokela Polly vill ha! Av matte och husse får hon nog ingen mer :(
Postat av: "Morfar"

Det verkar som det är mycket fest inne hos dig.Det är väl alla loppisfynden som firas förstås av matte och husse.
Tur det blir lite över till dig, men det verkar som du får smyga för att nappa åt dig en bit här och där.
Ta det försiktigt med choklad det är inte kaninmat egentligen.
Kom snart och hälsa på oss på landet.

2013-05-17 @ 01:59:34

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback