Morgonpigg och hurtig!

 Sån är jag!
 
Nu när det blir ljust så tidigt så blir man ju såklart lite piggare och jag har därför börjat vakna cirka klockan sex på morgonen. Men tror ni att husse och matte är lika pigga och duktiga? nej, såklart inte. Man ska givetvis behöva skramla med matskålen eller rycka i burdörren för att de ska vakna och släppa ut mig. Ni vet ju hur det är, man blir lite nödig på morgonen, hehe. Men vad händer efter att jag blivit utsläppt? jo, då går de och lägger sig igen i typ en halvtimme, minst! Hu så slött. När en annan har gått upp och kommit igång däremot, då är det full rulle, tjoho! Tyvärr så hinner man ju bli väldigt hungrig innan man får frukost, BUHU.
Men när man sen äntligen har fått sin bit med banan så blir man ju glad och energisk igen!
 
Sen arbetas det såklart hela dagen, hehe. 
 
(Såhär ser det ut när Polly "arbetar", Red. anm.)
zZz
 
"mummel mummel tar du bilder *snark*"
 
"mummel strunt samma det är så skönt... ZzZ..."
 
Ehum, nu räcker det med sånt där tycker jag allt. Hör du det husse? Förtal kan du ägna dig åt någon annanstans, och med någon annan som offer OKEJ!?
 
Puh, så svårt att hitta bra tjänstefolk nuförtiden.
 
Hurtiga kramar,
 
Polly
 
Postat av: "Morfar"

Så roligt att höra från dig igen.
Denna veckan har du ju inte varit "på landet" som du brukar vara, då husse har jobbat hemifrån.
Bra att du är pigg på morgnarna så han kommer igång när matte har försvunnit iväg till skolan, eller vad den där syinstutitionen kallas för.
Jag förstår det sen blir tröttsamt att höra hur det arbetas med prasslande papper och hamras på datorn.
Men som tur är så kan du koppla av.
Är det fint väder på fredag så kan du vara ute , gräset är fint och maskrosor är det gott om.

2013-05-30 @ 01:54:18
Postat av: Klara

Hej Polly! Jag är ditt största fan. Du är supersöt! Hejdå!

Svar: Hej Klara! Du verkar vara en fantastiskt klok person med synnerligen god smak, så kram på dig!
pollysplace.blogg.se

2013-05-30 @ 22:35:25

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback