Tjena hejsan

La la lalaa, lalaa lala lalalaalaa
så se på mig, och håååll fram en munsbit, DOODOODOO
jag är söt, och du boooorde maaata mig, badoo doo
 
 
åh se på m...  v...v...vah? Är ni här?
 
 
Jag skulle bara... ehum, eh... ja, vilket väder vi har! hehe
 
 
SKA VI GÅ UT?!
 
 
Vilka fina löv! Fast de smakar inget vidare, och då kan det ju lika gärna vara.
 
 
Fast de är ju ganska sköna att ligga på förstås...
 
 
ÅÅÅÅH ÄR DET EN REJÄL STEK TILL MIG?!
Nähe, bara ännu ett löv, typiskt!
 
Hehe, ni vet vad man säger, när husse tittar bort dansar Polly på bordet!
Man får trösta sig med lite godis ibland, och eftersom jag är en ung kanin så har jag vissa ligisttendenser också, därav att jag klottrat lite här. Det stod dock inte kvar så länge, om ni förstår vad jag menar HEHEHE.
 
Ska försöka skriva lite oftare, det är bara det att jag har det ganska hektiskt. Det är mycket sovande och ätande och annat göttigt som ska hinnas med, men jag ska försöka. Om jag inte lyckas så är det såklart redaktörernas fel, vad annars?
Jag skulle ju aldrig göra fel!
 
Felfria kramar,
 
Polly
 
 
 
 
 
 
Postat av: "Morfar"

Hej Polly!
Jag har ju själv varit lite sen med att skriva kommentar till ditt bloggande, du kan ju alltid skylla på din redaktör när det dröjer med inlägg.Klokt att du väljer att gå ut en tur efter de första bilderna men du ser ju så trevlig ut så lite bilder från vardagen är inte helt fel.
Höstbilderna är ju fina, tyvärr blir det inte så ofta du kan vara ute längre här på landet, men nåt lite kan det säkert bli.
Du får väl ligga på redaktören så att det blir gjort lite mer reklam för din blogg. Det är roligt om fler ser det och kan kommentera dina bilder och allt vad du hittar på
Annars är det trevligt när du kommer hit och hälsar på
Ha en trevlig helg, så synes vi senare, ät nu inte för mycket brocolli för då kan man få gaser i magen.

2013-11-01 @ 18:49:08
Postat av: "Morfar"

Såg att din matte har fått något nytt objektiv till sin kamera.
Det betyder säkert att det kan bli nya bilder på Polly.
Du får väl påminna om att ta några bilder så vi får ser hur du blir då.

2013-11-21 @ 20:43:57

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback