Bedårande

Hej alla kompisar!
 
Tänkte bara visa hur söt jag kan vara ibland, till exempel när jag ska gå och lägga mig!
För man blir ju ganska trött nu när det börjar bli höstigt och sådär. Själv föredrar jag sommaren med allt mumsigt det innebär, men vad ska man göra. Matte och Husse blir ju aldrig rika så att vi kan flytta till värmen så då får man krypa ner under täcket istället. Sagt och gjort!
 
Se så fint jag vinkar!
 
 
Tyvärr så är bilderna tagna med husses telefon så de är inte världens skarpaste direkt. Borde vara straffbart att ta bilder på mig med dålig kamera!!!
 
Nu när det är höst och loppissäsongen är så gott som slut så kanske jag kan få lite mer hjälp med att blogga hoppas jag, och det gör nog ni också för alla vill väl se mer av mig liksom?
 
Höstiga kramar,
 
Polly
Postat av: "Morfar"

Det var roligt att se du har piggnat till inne i stan, när du är på lamder så är det fart i dig.
Men förstås stan är sövande med all trafik så man får hålla sig inomhus mer.
Du ser ut att ha det skönt, men än är det lite tidigt att gå och lägga sig.
Skäönt att loppissäsongen äntligen är över så att du får ha matte och husse hemma lite mer, det är ju ett himla flängande styp i ett till någon avlägsen loppis i tjotaheity, var det nu ligger.
Bilderna på dej där du vinkar är helt ok, jag har väntat på att få se lite nytt från dej.
Han det så bra så höres vis., hoppas många ser dig.

2013-09-15 @ 04:04:35

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback