Ute!



Postat av: "Morfar"

Oj va trött man blir av att vara ute.
"Morfar" blir också trött av att sitta i solen, men så skönt med lite sol.
Det var på tiden att jag fick se lite nytt från dig så jag blev jätteglad när jag fick se ditt blogginlägg.
Nu får du hålla mig á jour med hur det skall gå med din flytt till ny stor lägenhet.
Det blir spännande att höra om, sen får du komma hit ut på landet och mumsa i dig maskrosor och annat gott.
Hälsa alla kaniner du träffar, samt även matte och husse!

2014-04-29 @ 20:30:35
Postat av: "Morfar"

Nu har jag inte sett något från dig på hur länge sen.
Vad har hänt sen du var på landet senast, och även innan dess?
Flyttat har du ju gjort, men är det någon ordning i den nya våningen.
Jag har hört att det var en del stök innan det gick att flytta dit.
D får höra av dig till dina fans så vi vet vad som händer runt omkring dig och matte & husse

2014-07-21 @ 02:32:31

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback