Vårruset

Idag var jag pigg och livad på förmiddagen så jag fick se till att matte och husse släpade sig upp. Sen slängde jag i mig en bit morot och kungjorde att vi skulle gå ut i vårsolen.
Hihi här är jag och matte, så söta vårflickor!

Jag sprang supermycket så nu måste jag sova. 

Vårystra kramar,

Polly
Postat av: "Morfar"

A det var väl skönt att få komma ut och få lite frisk luft.
Här på landet har vi ju frisk luft, men det är trevligt ibland att ta en liten runda med bilen och sen gå och titta på lite andra omgivningar, det gjorde vi i dag igen.
Du har ju inte så mycket att välja på precis utanför, men det finns annat lite längre bort.
Ha det så bra så ses vi snart!

2014-02-23 @ 17:47:46
Postat av: "Morfar"

Dina bildet ser bra ut på er båda.

2014-02-23 @ 17:49:08

Uttryck dig:

Jag:
Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

Min internetplats:



Trackback